سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

این رضا کیانیان نازنین

بازی رضا کیانیان رو دوست دارم . خوشم میاد ، از صداش ، استایلش، قیافش و اون خال گوشتی روی صورتش و شباهت کم و بیشی و گهگاه به " روبرت دو نیرو" پیدا می کنه و ضمنا از نوشته های گاه و بیگاهش که تو روزنامه یا مجله یا جایی می خونم. باحاله؟ نیست؟ خوب می نویسه و مسلط هم هست . همه این ها بهونه شد تا کتاب "این مردم نازنین" رضا کیانیان رو بگیرم . واقعا کتاب "مزخرفی" بود . به معنای واقعی کلمه . این نظر شخصیه منه . من از اون آدم هایی نیستم که ایراد بگیرم چرا "کیارستمی" عکاسی می کنه یا "مهرجویی" کتاب می نویسه و به نظرم اتفاقا خیلی هم خوب هست . اینکه "محمدرضا هدایتی" خوانندگی می کنه و "زهرا امیرابراهیمی" نقاشی می کنه نه تنها بد نیست خیلی هم خوب هست . هنر که در انحصار کسی نیست؟ صنف نیست که بخوایم بگیم کسی حق حضور در این وادی رو نداره !!! هر کسی هر چی دوست داره می تونه بنویسه و بکشه و عکاسی کنه و برای خودش هم محترم هست.

میگن هنرمندان خودشیفته هستند و اگر می خواهید معنای واقعی این کلمه رو ببینید برید و کتاب رضا کیانیان رو بخونید. خودشیفتگی از سر و روی این کتاب می باره. این قدر از خودش تعریف کرده که واقعا به نیمه کتاب که رسید من کم کم حالم گرفته شد . یعنی بعد از مقدمه قشنگی که نوشته بود انتظار این همه خاطره چرت و پرت رو نداشتم . بذارین کتاب رو خلاصه کنم:

1.یک روز تو خیابون داشتم می رفتم ، یکی من رو دید ...3 ساعت زل زد به من ، بعد یک جیغ بلندی کشید رضا کیانیاااااان ، تلپ افتاد مرد .

2. تو خیابون راه میرفتم که یکی اومد گفت میشه باهاتون عکس بگیرم گفتم مگه شما هم من رو میشناسید گفت بههههه مگه میشه کسی شما رو نشناسه؟؟؟

3. رفته بودیم پاریس دیدم یه یارویی اومده داره باهام فرانسوی حرف می زنه به هایده گفتم چی میگه گفت میگه آقای کیانیان من بازی شما رو خیلی دوست دارم.

4. بعد از اون فیلمی که نقش معتاد رو بازی کردم معتاد ها دم در خونم صف کشیدن که چطوری ترک کنیم قاچاقچی ها صف کشیدند که آقا ما بازی شما رو خیلی دوست داریم دیگه منت این نامردها رو نکش جنس خواستی بیا پیش خود ما

5. بعد از فیلمی که چاق شدم و لاغر شدم ملت دم در خونمون صف کشیدند که چطوری چاق شم ، یه گروه دیگه هم صف کشیدند که چطوری لاغر شیم و خلاصه من به همه پوزخند میزدم.

6. به این نتیجه رسیدم که تمام ملت ایران عاشق من هستند و هر شب اگه فیلم های من رو نبینند خوابشون نمی بره و همشون من رو از بچه هاشون بیشتر دوست دارند و افتخارشون اینه که بگن با من عکس گرفتن و از آرزو هاشون داشتن امضای منه و الان ها هرجا میرم ملت سینه چاک من هستند و خلاصه من خیلی آدم باحالی هستم و خیلی هم می فهمم و خیلی جالب حرف می زنم.یک نوع رندی خاصی هم دارم  که به این همه بلاهت ملت واقعا میخندم.

7.خلاصه ما خیلی باحالیم و علی و هایده و مادر زنمون که خاله سهراب سپهریه و اینا هم خیلی مشقت و سختی می کشند چون ما تا میایم تو خیابون ملت دورمون میکنند و عکس می گیرند و امضا می خواند.

خدایی من به عنوان یک انسان عادی توی این چند سال زندگی کلی خاطره ی خیلی خیلی باحال تر و جالب تر دارم که اگر کتاب می شد اوقات بسیار مفرح تری رو واسه خواننده ها ایجاد می کردم . از کیانیان با این همه سن و سال و تجربه و سفر های مختلفی که داشته این همه خاطرات یخ داشته باشه..خلاصه آقای کیانیان کاش نمی نوشتی این خاطرات آبکی و از خود تعریف کنک رو تا خودشیفتگیت رو این طوری به در و دیوار نمی پاشیدی.... البته من بازی کیانیان رو دوست دارم و صد البته صداش رو و اون یک کمی لرزشی که تو صداش هست و واقعا برام جالبه .. خلاصه بنویس، بنویس ، مثل همه ی اون چیز هایی که گاهی تو مجله ها می نویسی ...

نظرات 8 + ارسال نظر
LOST سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:29 ق.ظ http://www.lost6.ir

اولین کسی با شید که سری جدید لاست را میبینید
داغ داغ-----------------داغ داغ
پس از ماهها انتظار شیفتگان این مجموعه سری ششم سریال لاست به نمایش در آمد و اکنون میتوانید همزمان با پخش آن در آمریکا این سریال را با کیفیت فوق العاده و زیرنویس فارسی دریافت نمایید
دی وی دی های ارائه شده توسط این شرکت اورجینال بوده و یک عدد عطر LOVE TIME
نیز به عنوان اشانتیون به خریداران اهدا خواهد شد

در سری پایانی پرده از همه رازهای این سریال برداشته خواهد شد
برای دریافت سری ششم و نهایی سریال لاست به وبسایت
www.LOST6.ir
مراجعه فرمائید
---------LOST6.ir----------
وبمستر عزیز در صورت تمایل به تبادل لینک با سایت اختصاصی سریال لاست مارا با عنوان " سایت اختصاصی سریال لاست" لینک کرده و اطلاع دهید تا با عنوان دلخواه شماره لینک نماییم

شاد و پیروز باشید

مهیار سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ق.ظ

من خودم به شخصه نسبت به رضا کیانیان خنثی هستم البته رو به بالا یعنی یه خورده خوشم هم میاد اما بازیگرایی هستن که بیشتر دوسش دارم
در مورد خودشیفتگی هم باید بگم خوبه ادم خودشیفته باشه باعث پیشرفت میشه اما نه این که به این شکل بیان کنه مثلا تو مایه های فرزاد حسنی که خدایی خیلی باهاش حال می کنم
راستی اگه یه روز یکی فربیرز عربنیا بخواد این اراجیف و بگه خودم می زنم تو دهنش :دی به شرطه اینکه بگه من و یه روز از بس صداش زدم تا سر مرکز خرید پاسدارن دنبالم کرد(پیاز داغشو زیاد کردم ) :دی

من خودم هم کم و بیش از ادم های مغرور خوشم میاد چون به کارشون اعتماد دارند ... بابا همشون خودشیفته هستند فرزاد حسنی حامد بهداد ... اون فریبرز عرب نیا هم که یادمه خدا بوووود :))

یک عدد وکیل نیمه دیوانه سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ب.ظ

جالب بود واقعا خندیییییییییییییدم
یعنی واقعا !
جدی اینارو گفته!؟
کف کردم
عااااااااشقم کیانی :ایکس!

یک عدد وکیل نیمه دیوانه سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.foroughinameh.blogfa.com

راستی وقتی سوتی میگیری : دی (که البته این برخلاف اون یکیا سونی نبود خدایی) یا انتقاد میکنی خصوصیش نکن!
باشه!؟ : دی
با اجازت منم از خصوصی درآوردم!

سرمه سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام
دوستش دارم کیانیان رو
اما عاشق حامد بهدادم
اسیرشم یعنی

خداااااست یعنی حامد بهداد ...منم خیلی دوسش دارم خیلی زیاد :دی
البته بازی اش رو ...نه زیاد شخص خودش رو :دی

یک عدد وکیل نیمه دیوانه سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 ب.ظ

هه...جالبه
ناراحت نشو عزیز!

ناراحته چی؟

Dew چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ http://dewl.blogfa.com

من که به این نتیجه رسیدم بازیگرا رو آدم همین که تو تی.وی یا سینما ببینه کافیه..
نه کتاب..نه حضوری..نه تئاتر(یعنی حد اقل این موردی که من رفتم)

تئاتر هاشون حالا بد نیست...من چند وقت پیش یه کتاب خریدم جانی دپ مقدمه اش رو نوشته بود باحال بود... من انحصاری نمی کنم هااا ولی این یکی خیلی فاجعه بووود

خبر دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:28 ق.ظ

سامان مقدم متهم به سرقت هنری شد
http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=85599

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد