سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

اندر داستان مسابقه ثانیه ها

یه همکلاسی داشتیم عاشق تیم ملی آلمان بود، هنوز هم هست. سال ٢٠٠٢ همه بازیهای تیم ملی آلمان رو دنبال میکرد. تقریبا میشه گفت همه بازیها رو دنبال میکرد. با اینکه آلمان تو فینال به برزیل باخت اما تا مدت ها با این جمله که الیور کان اولین دروازه بانی هست که بهترین بازیکن جام جهانی شده خودش رو دلداری میداد و روزی صدبار این نکته رو به همه گوشزد میکرد. بعدا هم رفت شریف و الان هم امریکا داره دکتراش رو میگیره. اینا رو گفتم که بگم حداقل با استانداردها بچه باهوشی حساب میشه، حداقل ابدا خنگ نبود. 


خلاصه همون سال یه جشنی تو مدرسه مون بود در حضور پدر مادرها. تو بخش مسابقه یکی از داوطلبین این دوستمون بود. مجری برنامه که اتفاقا از دوستای خودمون بود ازش پرسید بهترین بازیکن جام جهانی کی بود؟ دوستمون یه مِن مِنی کرد و گفت رونالدینیو ؟؟؟


وقتی تو مسابقه ثانیه ها کسی در جواب اینکه کدوم مجلس دستور انقراض سلسله قاجار رو داد و یکی جواب میده مجلس خبرگان و بعدش میگه مجلس شورای اسلامی من خودم از همه بلندتر میخندیدم، بازم ببینم میخندم. میخندم چون خنده داره ولی بعدش میتونیم حکم ندیم، قضاوت نکنیم، نه در مورد سطح معلومات ملت، نه در مورد سطح هوش و آی کیو. خنده خالی بدون حکم و قضاوت و نتیجه گیری چه اشکالی داره که یک بار نکردیم؟

نظرات 3 + ارسال نظر
جعفر دهقان (شاهد) دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:02 ق.ظ

برادر من یه مشت خنگ جمع شدن دور هم. شما طرفداری چی رو میکنی؟

setare چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:18 ق.ظ

پا شدى رفتى امریکا که مسابقه ى ثانیه ها رو ببینى یا برگشتى ایران یا چى؟!:-D
کاشکى بیشتر مینوشتى تو چن ماه یه بار مینویسى ما چن روز یه بار بهت سر میزنیم

وحید پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:43 ب.ظ

له و لورده شدیم اینقد که اومدیم اینجا و دیدیم پست جدید نیست,مرسی که هنوز می نویسی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد