سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

گروه موسیقی مهراز و دوستان یا چگونه در خانه تفریح کنیم

1.

یک ترم واقعا فرسایشی تموم شد . نمره ها تقریبا اومده و من کم و بیش راضی ام البته بیشتر کم و کمتر بیش ! درس هایی که فکر می کردم نمره هام خوب شه بد شد و درس هایی که فکر می کردم نمره ها بد شه خوب . فهمیدم یک سری استاد ها چقدر نفهمن و یک سری دیگه چقدر گشاد و چند تایی هم پیدا میشن که می خوان ثابت کنند می شه این دو خاصیت رو همزمان داشت و چقدر قادر هستند ترکمان بزنند به زحمت یک ترم.

2.

خونه خیلی خوبه خونه خیلی دوره ( چون علاقه زیادی به کوچه ندارم در مصرع دوم هم خونه رو قرار دادم ) کبوتره می خونه همون که ریده به خواب صابخونه .خلاصه خونه خوب تر از اونی هست که وصف بشه مثل خدا که بزرگتر از اونی هست که وصف شه. فکر کن چقدر خوب که من امروز که شروع ترمم بود البته مصادف شده بود با تحویل آخرین پروژه ها قید دو هفته اول کلاس ها رو زدم و گفتم بی خیال هر چی میشه بذار بشه بگو که الان رو دقیقا الان رو خوشه و طبق همین ایدئولوژی شال و کلاه کردیم و دونه دونه این پیچ های جاده هراز رو رد کردیم تا به ولایتمون برسیم . از اونجایی که خیلی خوابم میومد و تو راه هم یک باز نزدیک به علت خواب آلودگی از مسیر منحرف بشیم و یعنی شدیم و با یک عکس العمل سریع به جاده و زندگی برگشتیم ، تصمیم گرفتیم تا صدای ضبط رو تا ته تهش زیاد کنیم و من و آقا سلی به عنوان گروه کر به همراهی با خواننده ها می پرداختیم وبعضا خواننده ها این اواخر به همراهی با ما می پرداختند و یک جاهایی هم حس می کردیم انصافا الان دیگه وقتشه تا یک کاست به همکاری همدیگه بدیم بیرون . جفتمون که بزنم به تخته تیپ و قیافه مون خوبه ، کلی هم دختر کشه ، مهیار رو هم اضافه می کنیم که بار تصویری مون بره بالا و با پشتکاری که تو این زمینه ها ازش سراغ دارم 4 تا ایده تبلیغاتی می زنه که تبلیغات واسمون هزینه ای هم نداشته باشه هیچ سود هم داشته باشه! کافیه آلبوممون بیاد بیرون تا دختر های دبیرستانی واسمون غش و ضعف کنند و پوسترمون رو به دیوار اتاقشون بزنند و جلو دوست پسر های دبیرستانی شون هی قربون صدقمون برن و دوست پسرهاشون هم بگن نه اینا خیلی قیافشون عادیه و از این حرف ها و بگردند تو چهره و تیپ و قیافه ما دنبال کژی و ناراستی  بگردند که تو قیافه من که چیزی عمرا پیدا نمی کنند جز دماغ شکسته و موهای فرفری و لب های  ورقلمبیده و چشم های نیمه باز و پوست سیاه و گوش های از دو طرف در رفته و یه توده چربی تو ناحیه وسط اندام و ایضا همه جاهای دیگه که تو قیافه سهیل و مهیار عمرا همینش رو هم پیدا نمی تونند کنند. دختر های دانشگاهی و بزرگتر و هم بشینن واسه خودشون "فنتسی" کنند که یک روز جلو راهمون سبز بشند و بخوان با کلی ناز و عشوه و کرشمه یه حرکتی بزنند که توجه ما به خودشون جلب بشه و هی خرجمون کنند و کم کم تیریپ بریزند و ما رو با خودشون این ور و اون ور ببرند که آهای ملت نگاه کنید که این ها دوست پسر های ما هستند... خلاصه به این نتیجه رسیدیم که توانایی آلبوم دادن داریم مخصوصا که سر هر پیچ کل شجریان و محسن نامجو و ابی و هایده و گوگوش رو تو دامنه تن های صدا می زدیم ... همه چی هم می خوندیم : سیاوش ، ابی ، یاس ، حسین تهی ،زدبازی ، بهرام، فلاکت ، همای ، آلبوم اسکناس شاهکار بینش پژوه و چند تا سلکشن مختلف هم گذاشتیم که یه آهنگی بود که تو "یورو ویژن" هم شرکت کرده بود وانصافا خیلی باحال بود ، حالا می گردم بعدا لینک دانلودش رو میگذارم براتون . وسطاش می گفت every body move ur body   خلاصه خیلی ریتم باحالی داشت ، انگلیسی و فکر کنم ارمنی قاطی بود.... هر جا هم متن آهنگ رو بلد نبودیم با ملودی همراهی می کردیم

پی نوشت : من نمی دونم چرا ملت به امام زاده هاشم که می رسن ضبط هاشون رو خاموش می کنند.یعنی معتقدن که گوش دادن به موسیقی زیاد کار پسندیده ای نیست ؟ خلاصه ما هم طبق عادت خاموش کردیم تا بعدا تهش رو در بیاریم ببینیم داستان چیه؟

پی نوشت 2 : البته من الانشم عکسم به در و دیوار خونه ملت هست هاااا البته نمی دونم چرا عکسم تبدیل به "برد دارت" شده؟؟؟؟

پی نوشت 3 : شیدا به من گفت چون خیلی خرخونی و اینا همش در مورد دانشگاه و اینا می نویسی...عرض کنم که بابا چه ربطی داره؟ خب این زندگی کوفتی زمان امتحان ما بخش اعظمش حول اون امتحان های کوفتی میگذشت خوب !!!! وگرنه من خب هر چیزی به ذهنم بیاد می نویسم و در بند چیز خاصی نیستم

پی نوشت 4 : سرمایه گذار برای آلبوم می پذیریم (امضا : سه جوان خوش تیپ و خوش صدا )

پی نوشت 5 : آلبوم ما که اومد بیرون و سی دی و کاست!(البته طرفدار های ما همه به روزن ، ماشین هاشون سی دی خوره) ما رو خریدین ، امام زاده هاشم که سهله حرم امام حسین و خونه خدا هم رفتید ضبط هاتون رو می تونید خاموش نکنید یعنی ثواب داره که خاموش نکنید.

پی نوشت 6 : سرمایه گذاران محترم می تونند رزومه خودشون رو به همراه اسم پیشنهادی به میل بنده بفرستند که البته اسم پیش نهادی به این خاطر است که ببینیم سطح هنری سرمایه گذاران در چه حدی است وگرنه ما خودمان اسم گروه که سهل است که اسم  هنری بچه های گروه را هم مشخص کرده ایم

نظرات 13 + ارسال نظر
جواد یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ق.ظ

مهراز به کسی امضا نده تا موقعی که برمیگردی تهران ، میخوام اولین امضا رو خودم بگیرم ازت!
شایدم اومدم بابل گرفتم:دی

اقا امضا رو به هوادار ها میدن ...من خودم که متعلق به شمام دیگه امضا چیه ای بابا :دی

یک عدد وکیل نیمه دیوانه یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ق.ظ

منم دومیش....
:دی

بقیه ام هم مال تو ...اصن لیدیز فرست ...

فرنی یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ق.ظ

یه پیشنهاد لوس: به جای کاست سی دی بدین بیرون!

ای بابا نکنه فکر کردی ما کاست می خوایم بدیم؟؟؟ معلمومه سی دی می دیم دیگه

pwinner یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 ق.ظ http://www.pwinner.com

بزرگترین سایت پیش بینی مسابقات ورزشی همراه با جوایز میلیونی بدون قرعه کشی
پرداخت جوایز از طریق بانک های عضو شتاب انجام می شود لطفا هنگام ثبت نام در محل نام معرف بنویسید
Paniz joon
www.pwinner.com

barandeye parsi bozorgtarin site pish bini mosabeghate varzeshi hamrah ba javayeze milioonibedoone ghore keshi
javayez az tarighe tamamiye bankhaye ozve shetab pardakht migardad.
lotfan dar hengam sabte nam dar mahale name moaref benevisid paniz joon

مجیییید یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:00 ق.ظ http://links.biabia.ir/index.php

حتما کامل بخون که چی نوشتم
سلام خسته نباشی وبلاگ خوبی داری ! دوست داری بازدیدش رو 50 برابر کنی ؟ اگه لینکت رو بفرستی به لینکدونی آزاد بازدیدت 50 برار میشه ! به شرطی که لینکدونی رو بزاری تو وبلاگت همین باور نمی کنی امتحان کن! خیلی سادس. باید بری تو دریافت کد لینک باکس ، کد رو به ادامه قالبت اضافه کنی
نکته : بعدش لینکت رو از طریق ارسال لینک برای ما ارسال کنی
http://links.biabia.ir/index.php
راستی اگه سوال داشتی برو تو ارتباط یا ما سولات رو همونجا مطرح کن من خیلی زود جواب میدم
پشتیبانی 24 ساعته
حتما لینکدونی رو بزار تو وبلاگت پشیمون نمیشی به خدا هیچ ضرری نداره ! فقط به نفع شماست
گول افراد متقلب رو نخورید که میگن کات شارژ میدیمو و ...


مهیار یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ق.ظ

:))
خندم از کامنت این پی ویننر و مجیده مخصوصا مجید خدایی تا بیایم دیده درستی از وبلاگ و وبلاگ نویسی ایجاد کنیم فک کنم نوه نتیجه این مجید هم فسیل شدن :دی


سرمه یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ

سلام
من چی پس؟ :((

من عکس خودمو میارم برام امضا کن :دی

:))) نه دیگه تو عکس خودت رو باید امضا کنی بم بدی :))

یک عدد وکیل نیمه دیوانه یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ب.ظ

پس بیبین من اول...بعد جواد
بعدم سرمه بیاره عکسشو من براش امضا میکنم!
فقط واسه خانوما امضا میکنم هاااااااااااا!
سرمه جان بیار ...اصلا هرچی میخوای بیار...جورابتم آوردی آوردی...من امضا میکنم!

شیما دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ق.ظ

مهراااز تقریبا همشو خوندم دلم نیومد پست های قبلی تو نخونم آخه بعضیاش خیلی باحال بود(بسه خستم قضیه کارت شارژ موش کشون امتحان کارآفرینیت ...)
اینم بگم که نتونستم همه رو بخونم درک می کنی دیگه!!!
تولدت مبارک آقا مهیارتو با اینکه قبلا خونده بودم از اول تا آخرشو دوباره خوندم آخه هم به دل می شست هم خیلی باحال بود
به هر حال خیلی جیگر می نویسی.

Dew دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ب.ظ http://dewl.blogfa.com

1.نمره های ما که هم چنان داره میاد..دی
2.((: ... چه شود!!
پی نوشت 4: "بیس" سرمایه په قدر باشه مثلا؟

حالا شما سرمایه بذارین من سعی می مکنم ردیف کنم براتون:دی

محمد کیانی جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ

من الان چند ساله به استعداد تو پی بردم. از وقتی تو مدرسه آهنگ ماکارنا میخوندی! D:

فاااااااااااااک د ماکارناااااا =)) این سری رفتم به یاد همون دوران تصویریش رو دانلود کردم وااااای یعنی باید ببینیش تیپ هاشون ته خنده هستاااا

محمد کیانی شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ق.ظ

یادمه خیلی اصرار داشتی که به ما ثابت کنی ماکارنا خیلی قشنگه!
ایشالا فردا که دیدمت به یاد قدیم یه فری کنسرت ماکارنا برامون اجرا کن D:

ثاااابت کردم دیگه؟؟؟ مگه ثابت نشد؟:))))) حالا فردا اجرا می کنم اما یه سری دو سه تا ماکارنا باید جور کنم بیارم ببینی ماکارنا چه چیزی بوده و ما ادراک ما ماکارنا:))

رها سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.mano2stamkhoda.blogfa.com

سلام وبه قشنگی داری بخصوص تیتر اول وبلاگ
دوست داشتی به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد