سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

این تراختوری های مدعی

 می­دونم که امکانش نیست اما کاش یک دستگاهی بود تا اندازه­گیری کنه که دوشنبه شب ها ملت چقدر شبکه­های ماهواره­ای رو نگاه می­کنند؟ تا وقتی که برنامه جالبی مثل "نود" با مجری فوق­العاده­ای مثل "عادل فردوسی­پور" وجود داره کسی دلش میاد چیز دیگه­ای نگاه کنه؟

جدای همه این بحث­ها برنامه امشب به معنای واقعی کلمه عاااااااالی بود...فردوسی­پور خیلی قشنگ تمام تبلیغات و تهمت­هایی که علیه­اش بود رو دستمایه قرار داد تا هم ما رو بخندونه و هم ترک­ها رو هم یک چند لحظه­ای به فکر واداره. وقتی نشون داد اون همه "عادل عادل نیست" و "تحریم نود" واین حرف­ها واضح بود یک چیزهایی تو چنته داره.اگر برنامه امشب رو ندیدید تکرارش رو حتما حتما ببینید تا شما هم از خنده روده­بر بشید.فردوسی پور شروع کرده بود از اول اول سیستم اس ام اس ایران رو توضیح می داد خلاصه فردوسی پور بهترین بود! من فقط چند تا تیکه از مصاحبه ها رو می­گم(سعی می کنم تا جایی که یادمه عین این جمله ها رو بنویسم)

1.        ما پرطرفدار ترین تیم آسیا هستیم و باید سعی کنیم تا چند سال آینده پرطرفدارترین تیم جهان بشیم که میشیم.

2.       مرد تراکتوری : آقا 100 هزار نفر اومدن ورزشگاه ( جایی که ماکزیمم 80 هزار تا جا بشن) اینا هر خونواده ای 3 تا مسج بزنن میشه 300 هزار تا. مصاحبه کننده میگه خب تقریبا هم 3 میلیون نفر شرکت کرده باشند همین میشه دیگه... مرده : ممممم خب دلیل نمیشی که..این همه آدم یعنی هیچی !!!

3.       اصلا پرسپولیس پرطرفدارترین تیم این آقا فردوسی­پور چرا آمار رو نگاه می­کرد می­خندید؟ ها؟؟؟؟

4.       جوان تراکتوری : آقا حق ما رو خوردن –مصاحبه کننده: خب چرا؟شما فکر می­کردید چقدر رای بیارید؟ - جوان : ما حداقل بالا صد درصد  مصاحبه کننده با تعجب: صددرصد که دیگه نمیشه خب – جوان : (در حالی که فهمیده سوتی داده) مه ولی خب 51 درصد که طرفدار داریم

 

گزینه های 5 و 6 و اصولا تراکتوری ها با مقوله ای به نام درصد بیگانه بودند

5.       شما در نظر بگیر اول برنامه ما 15 درصد بودیم یه کم  بودیم یهو شدیم 13 درصد تا آخر برنامه هم 11 درصد...آخه این امکان پذیره؟؟؟ کم که نمیشه؟؟؟؟ باید زیاد میشد هر چی از برنامه می گذشت ...مثلا 18 درصد می­شد بعد می­شد 20 درصد

6.       یکی به من بگه تراختور همش 11 درصد؟؟؟؟؟ این همه تماشاگر رو اینجا رو نمی بینید؟؟؟؟ اینا خودشون حداقل 30 40 درصد می­شن  - مصاحبه کننده: 30 40 درصد چقدر می­شن؟  - ممممم میشن دیگه ...30 40 درصد میشن ، همین اینا حداقل 30 40 درصد می­شن دیگه

7.       منچستریونایتد هم اندازه ما طرفدار نداره...دیگه چه برسه به پرسپولیس

فراز کمال وند که از همه بهتر بود(من اصلا از این آدم خوشم نمیاد ..از همون وقتی سعی می کرد با چاپلوسی و چرب زبونی تبریزی ها رو خر کنه و خودش رو خیلی با تعصب نشون بده و از اون سمت میره با صنعت نفت قرار داد ببنده مخصوصا بعد از تهمت هایی که به فردوسی پور زد...واقعا آدم یک ذره فهم و شعور داشته باشه میتونه بفهمه فردوسی پور چه طور آدمیه) :

8.       ما 40 میلیون ترک تو کشور داریم که همشون از بزرگ و کوچیک مرد و زن طرفدار تراکتور هستند ( ما نفهمیدیم کشور ایران رو میگه یا کشور آذربایجان و ترکیه و جاهای دیگه منظورشه ...البته خب میگن فلانی ترکه رو به حساب ترک بودن طرف گذاشته... یه سری قومیت ها بودن میگفتن اگه لیسانس بگیرن تازه میشن ترک...لیسانسه های اون قومیت ها رو هم حساب کرده...)

پی نوشت 8 : من یه تعبیری واسه بچه هامون مطرح کردم که درسته برق سخت ترین رشته هست یا میگن صنایع گلابی و مغز متالی!! و معدن رو دست می­اندازن اما مثلا من متالیه برقی ها حساب میشم... محمدقمی (بچه خرخون م.شیمی ها ) میشه برقی م.شیمی ها...یا حسین جمشیدی معدنی صنایع ها و این طوری...الان هم این ترک فارس ها و ترک لرها و ترک عرب ها و ... رو هم ترک حساب کرده...ترک ترک ها هم که ماشالله کم نیستن به توان می رسند دیگه

اصولا تراکتوری ها در مورد این که اگه 60هزار نفر تو گرما و سرما برید ورزشگاه و تیم تون رو با تمام انرژی تشویق کنید و هرچی زور دارید بزنید باز هم تا وقتی ورزشگاه ها فقط مردونه هست این 60 هزار تا عمرا 61هزار تا نمی­شید توجیه نشده بودند و فکر می کردند با صدای بلند تشویق کنند زیاد میشند.

9.       آقای فردوسی پور من خیلی شما رو دوست دارم من بارها و بارها با شماره ************ به شما مسج زدم و نمی رسید و ( از این حرف ها )    - فردوسی پور : ما شماره ایشون رو چک کردیم ، ایشون 8 بار شرکت کردند در برنامه و به شماره 3 رای دادند که خب یک بارش محسوب شد و 7 بار دیگه جز غیرقابل قبول می­شد طبیعتا و البته شماره های ***** و *** و ******* رو هم که "میلی" با همین مضمون به ما زدند چک شده و اولی 12 بار شرکت کرده بود و دومی 9 بار

خلاصه حافظه ام از این بیشتر یاری نمی­کنه اما اگه شما هم چیزی دیدید و من از دستم در رفته تو کامنتها بگید تا زیر اضافه کنم


پی نوشت: اضافه شده ها توسط شما


    ۱۰. شما خودتون قضاوت کنید ..۱۰ دقیقه از نظرسنجی نگذشته بود پرسپولیس ۵۰ درصد بود ...یعنی ۱۰ دقیقه هم نگذشته بود ( بنده نمی دونست درصد اصلا چی هست) با تشکر از علی آرزومندی

    ۱۱.لبته فهمیدم خیلی هاشون هم با کلمه نظر سنجی بیگانه بودن:)) یکی گفت من 5 خط ایرانسل دارم با همهشون اس ام اس دادم فقط 3تاش دلیور شد :))  با تشکر از مهیار

 

نظرات 15 + ارسال نظر
cherry سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ق.ظ

lisanse lor mishe tork ya lak ? Bi adab be ghomiyat ha tohin nakon, ba joftetun budama

با جفتمون؟؟؟ کدوم جفت؟؟؟؟ :دی بابا من که لر و ترک و کرد و اینا رو نگفتممممم خودت داری سر بحث رو باز می کنی هااااا

مهیار سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام من دیشب نود و ندیدم اما خدایی این ترک ها حرفاشون عجیب و غریب
علاوه بر این که با امار آشنایی ندارن با شبکه مخابرات بیگانه ان تو خبر انلاین شخصی با اسم آذربایجان نظر داده بود من 10 بار پشت هم اس ام اس دادم اما گزینه 3 دلیور نمی شد یه با ر امتحانی اخر برنامه اس ام اس دادم به گزینه دو سریع دلیور شد و بعد 10 دقیقه بقیه دلیور شد که قبول نشد
یکی نیست بهش بگه آخه چرا ترافیک شبکه و در نظر نمی گیری :))
البته فهمیدم خیلی هاشون هم با کلمه نظر سنجی بیگانه بودن:)) یکی گفت من 5 خط ایرانسل دارم با همهشون اس ام اس دادم فقط 3تاش دلیور شد :))
اما الحق و والانصاف فردوسی پور و خیلی بیشتر از این باشگاه ها دوست دارم :دی و خدایی بی طرف بنده خدا یا حداقل تو این چند سال بی طرف بیطرف شده
راستی تو ازدواج کردی ؟ :دی آخه چری گفت جفتتون :دی سلام برسون به امیرحسین و چری
فعلا

:)))))))))))))))))))) تیکه نظر سنجی ایت خداااااا بود :)) نه بابا چری منظورش من وعادل فردوسی پور بود :دی
ولی برنامه دیشب مهیار خدااااا بود فقط باید می دیدی و می خندیدی:دی

Dew سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ق.ظ http://dewl.blogfa.com

این تشبیهات پی نوشت 8 چه جوری به ذهنتون رسید ؟ :((..

:)) این تشبیهات از ترم ۳ که دیگه یال و کوپال برقی بودنمون افتاده بود به ذهنمون رسید :))

سرمه سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ

سلام
قراره ازدواج کنه :دی

فردوسی پور بهترین جواب ممکن رو واسه هر چیزی داره
بسوزه پدر این کنکور که قبلش ما هم فوتبال میدیدیم هم نود
خدایی هر چی داشتیم این لعنتی ازمون گرفت
هیییییییییییی...

اینا رو ول کن
در راستای جوابی که به کامنت آخر پست قبل دادی بهتره تو هم یه نظر سنجی داشته باشی!
تو خونه ی ما ۴ تا همراه اوله ۴ تا ایرانسل
با هر کدوم ۱۰ تا اس بدم
تازه ۷۶ نفر بچه های کلاسمونن
بیشترشونم دو خطه
هم اتاقیام با خانواده هاشون
بچه هایی که کوی باهاشون سلام علیک دارم
اوووووووووووه
از تراختورم میزنی بالا اونکه دیگه منچستر و پرسپولیسه :دی
:پی

ااااره من عاشق فردوسی پووورم خیلی خدااااس...
ای بابا جدا؟؟؟؟ واااای چه خووووب فک کن :- =)) ای بابا من نمی دونم این طرفدارا چرا نمیان این جا رو بخوووونن :))

جواد سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ

یاشاسین آزربایجان!

آذربایجان یا آزربایجان؟:دی

جواد سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:20 ب.ظ

:))
اومدم یه چیزی بگم ، قهوه ای شد قضیه!
تو کلا نمی تونی یه پست بدی که با موازین اسلامی سازگار باشه؟؟:دی

ای بابااااااا این دیگه کجاش با مواااازین اسلامی نمی خوند؟؟؟؟:دی

مهیار سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ب.ظ

وای از خنده ترکیدم
یه کی از این جواد تست ترکی بگیره :))
جواد جون خیلی آقایی ؟ :دی

راستی مهراز فهمیدم ایرانی ها خیلی قوی هستن :))
احمدی گفته زلزله هایتی آمریکا توش نقش داشته لاریجانی هم که دیگه با گفتن کلمه کاکا سیاه به بوش آبرو خودش و برد جالب اینه می دونستی تو سریال 24 شهره آغشلو بازی می کنه نقش مادر یه خونواده تروریستی هست که یه شخص گنده مملکت و گروگان می گیرن
که بعدا خیلی ها از کارگردان پرسیدن تو عمدا یه مسلمون انتخاب کردی که بگی مسلمون ها تروریستن اما کارگردان گفت اصلا این طور نیست تو این سریال به تنها چیزی که اهمیت ندادیم همین بوده و این یک دنیای دیگه هست
البته جای دیگه خوندم مسلمونا تروریست نیستن :دی اما 98 در صد ترور های دنیا نظارت مستقیم داشتن و 100 درصد بمب گذاری های چند ساله اخیر کاره اوناس

الله اکبر به حق چیزای نشنیده

راستی چرا نوشته هات این طوری توش کلمات انگلیسی داره فک کنم ایراد از پست مطلبت باشه ردیفش کن

nemidooonam chera postei in tori shod , bikhial hala alan vaght nadaram akhe doros konam,,
are ooon shohre ro midoonestam
ina ham dige gandashooon vase mellat addi shode :D
javad mashala ie shomalie 6 silandreeee ba in turka ghatish nakon:D

یک عدد وکیل نیمه دیوانه سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.foroughinameh.blogfa.com

احساس حمافت میکنم :ی

عزیزم شما هم مگه ترکی؟

جواد چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ق.ظ

این پست شما توهین به اقلیت ها به حساب میومد! که خلاف موازین شرعیه:دی

ای بابا جک نبود که خاطره بود :دی

جواد چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ق.ظ

نه دیگه!!! نکته اینجاست که ترک ها که در اقلیت نیستن!

اقلیت ، منظور یه اقلیت سالمه ، که ممکنه بین اکثریت وجود داشته باشه!

دیگه خیلیییییییی پیجیده شدههههههه

جواد چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ب.ظ

برای خودداری از توهین به قومیت ها نمی تونم بیشتر توضیح بدم!!!:دی
۹۰ رو هم دارم دانلود میکنم ، مشکل اینجاست که 2.1 گیگ حجمشه! انشالله تا فردا تموم شه!..دی

حالا تا الان دیگه حتما دانلود شده و خودت به عمق ماجرا پی بردی:دی

یک عدد وکیل نیمه دیوانه ! چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.foroughinameh.blogfa.com

هوووم! لزومی نداره اصلا بیانشون کنی :ی حالا سوتی اشتباه اصلا هرچی (:ی نمیدونم چرا تو این مورد بی جنبه ام )
درباره ی این برنامه احساس حماقت کردم !
هوووم...بر فرض که ترک باشم ! خب !؟:ی
جرات توهین را داری یا نه آیا!؟
نه اصلا میخوام ببینم داری یا نه!؟
نمیدونم چرا ولی احساس میکنم امتحانتو بد دادی و بابت این موضوع به طرز بی انصافانه ای خوشحالم!
دیگه اینکه مگه من چقدر سن دارم!؟ دقیقا یادمه زمان ۳سالگی ما به آن ور (چه بسا ۲سالگی) شامپو بچه بود ! حداقل گلرنگ ! بعد ها من پولمو جمع میکردم و خودم میخریدم!
دیگه اینکه آره این ۹۰ بد نیست!

عرضم به حضوره شما که ترک هم نباشید اگر فارس باشید هم جز فارس های ترک به حساب می آیید والله ما توهین که نمی کنیم . خاطره هم نمی تونیم تعریف کنیم؟
امتحانم رو به طرز بی شرمانه ای بد دادم و بابت این موضوع خوشحال نیستم اما ناراحت هم نیستم و از اونجایی که کل امتحانات تموم شده کفه به سمت خوشحالی سنگینی می کنه

کچل کفتر بار پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ http://www.kachalekaftarbaz.blogfa.com

سلام
نوشته هات خیلی خوب بود
ولی یاشاسین آذرباییجان
اگه حال کردی به وبلاگ من هم یه سری بزن

. جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ق.ظ

http://www.madyariran.net/?p=3621

احد عباسی یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.tabfootball.persianblog.ir

سلام مهراز جان.به خاطر وبلاگ باحالی که درستی کردی بهت یک خسته نباشید جانانه می گویم.من احد از طرفداران تراختور هستم.نمی دونم طرفدار کدوم تیم و اهل کجایی ولی از ته دل برات آرزوی توفیق و پیروزی دارم.به هر حال هر کسی یک نظری داره و نظر همه انسانهای این کره خاکی برای ما هواداران تراختور محترم هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد