سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

هواپیمای لوس دوست‌داشتنی اون

یکی از دخترای فامیلمون جدیدا ازدواج کرده، هر روز یک عکس جدید از خودش و شوهرش توی فیس‌بوک آپ‌لود می‌کنه، توی جنگل، کنار دریا، روی شترها توی بیابون، به صورت ضربدری سرها بیرون از پشت درخت‌ها، همه‌ش با خودم می‌گم این دیگه آخرین حالت ممکنه، این دیگه آخرین حالت ممکنه، اما فردا باز در کمال تعجب می‌بینم یه پوزیشن جدید از خودش در کردن، این آخری که دیگه خیلی خدا بود،تصور کنید پسری دراز کشیده رو زمین و پاهاش رو گذاشته رو شیکم دختره و دختره رو برده تو آسمون، دختره هم دستاش رو از هم باز کرده و ادای هواپیمای در حال پرواز رو داره درمیاره، به این تصورتون نگاه‌های مستقیم رو به دوربین و خنده پسر و هواپیمای خرس گنده ملوسش رو هم اضافه کنید. شاید حرفه‌ای ترین تصویر لوس دنیا نباشه اما مسلما توی دسته‌ی بهترین تصاویر آماتوری لوس دنیا قرار می‌گیره

نظرات 3 + ارسال نظر
eli naz سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ http://oli.pw/A8XVN

سلام عزیزم خوبی ؟ وبلاگ باحالی داری من که خوشم اومد . من یهت سر زدم توم بیا یه سر بهم بزن اگرم دوست داری منو به اسم نایاب ترین ها لینک کن و بیا تو سایتم صفحه تبادل لینک اونجا لینک خودت رو بزار . منتظرتم ممنون الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

فروهر یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ http://forouharkhatun.mihanblog.com

jimbo :D

mimosa پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:41 ب.ظ

وای که چقده ازین لوس بازیا خوشم میاد
موجبات تفرج خاطر
D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد