سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

توی چمران یه بیلبورد زده که "زمین را نجات بدهیم"

توی چمران یه بیلبورد زده که "زمین را نجات بدهیم" فک می کنم خب باشه ولی چطوری؟


توی چمران یه بیلبورد زده "زمین را نجات بدهیم" جهان رو مدیریت کردیم بس نبود الان باید زمین رو هم نجات بدیم؟


توی چمران یه بیلبورد زده "زمین را نجات بدهیم" تصویرش از زمین حتما یه کودک با نارسایی کلیه بوده که منتظر پیوند کلیه هست


توی چمران یه بیلبورد زده "زمین را نجات بدهیم" تصمیم کوتاه مدت گرفتم با اسپری زیرش بنویسم مشکل جوونای ما اینه؟ تصمیم بلند مدت گرفتم تحت هیچ شرایطی تو بازجویی ها زیر بار ارتباط با هیچ گروه و فرقه ای نرم


توی چمران یه بیلبورد زده "زمین را نجات بدهیم" آخه دیوث ایران رو نجات بدید زمین پیش کش


توی چمران یه بیلبورد زده "زمین را نجات بدهیم" ، خوبی ایرانی ها اینه که فکر می کنند وضع کل زمین داغونه


توی چمران یه بیلبورد زده "زمین را نجات بدهیم" ولی تو دفتر احمدی نژاد فک کنم یه بیلبورد زده ایران را به گا بدهیم

نظرات 2 + ارسال نظر
هومم سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ

داشتم اسم بچه هایی رو که از قدیم میشناختم رو سرچ می کردم. یهویی تو اومدی تو ذهنم... سرچ کردم دیدم بععععله خود خودتی... مهراز نوشته هاتو دوس می داشتم...اما خودمونیم.. یه کمی دیوونه ای عزیزم... راستی پارسال رفته بودم پارسه..اسمتو دیدم رو بورد که رتبت 9 شده بود انگار ... الان تبریک بگم اشکال نداره؟مبارک باشه :ایکس

خب معرفی می کردی حد اقل خودت رو ما هم بشناسیمت

نامیــرا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ http://https://twitter.com/llPariisall

اینجا لایک و فیو و ... نداره ... واجب بود که بگم :
خوشمان آمد ...
حرف دل به دل نشست ... سپاس !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد