سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

درباب انتقال ویروسHIVاز راه تماس جنسی/مختص بچه های دبیرستانی

مطلب امروز نوشته ای بهداشتی است بسیار بسیار ابتدایی در مورد احتمال انتقال ویروس اچ ای وی که همه ی شما از آن مطلع هستید اما واقعا در صحبت با بچه های کم سن و سال تر به این نتیجه رسیده ام که در مورد اصول اولیه و بسیار بسیار مقدماتی آشنایی با راه های انتقال این ویروس آن هم از راه تماس جنسی اطلاع رسانی بسیار بسیار کمی صورت گرفته است.


نوشته ی امروز با یک نکته بهداشتی پزشکی شروع می شود. عزیزان من. نخندید. شاید این برای شما یک امر بدیهی باشد. اصلا شما خودتان را بگذارید جز ده درصد آگاه جامعه. روی صحبت من با آن نود درصد پایین جامعه از لحاظ اطلاعاتی است. البته برای آن ده درصد بالای جامعه هم چند پیام بهداشتی دارم. اصولا من الان نیامده ام بعد از مدت ها دست به کیبورد شوم که پیام های بهداشتی بدهم از لحاظ بهداشتی هم در حد و اندازه ای نیستم که بخواهم کسی را نصیحت کنم. صدای خنده ی حضار. به هر حال تا حد امکان نوشته کوتاه و مختصر است.


 به هر حال دوست داشتم بدانید که ص.ک.س از پشت نات انلی باعث انتقال ویروس اچ ای وی است، بات آل سو احتمال انتقال خیلی خیلی بیشتر از ص.ک.س از جلو دارد.اصلا بیست سال پیش بیماری ایدز را بیماری مختص همجنس گرایان می دانستند.در این لحظه یکی از حضار دستش را بالا می برد و می پرسد مگر قرار است از پشت چه کار کنیم حالا؟ خونریزی که رخ نمی دهد!!!من در این لحظه چشمانم از لحاظ تعجب می پرد کف اتاق. خم می شوم و کورمال کورمال چشم هایم را پیدا کرده سرسری با دست خاک هایش را می تکانم و سر جایش می گذارم، چند بار هم پشت سر هم پلک می زنم تا شرایط به حالت عادی باز گردد، فراموش نکرده ایم که برای ده درصد بالای جامعه حرف نمی زنیم. عزیزان دل ربطی به خونریزی و این ها ندارد. ویروس در فراورده های خونی بدن و مایعات ترشح شده از بدن البته به جز عرق و تا حدی بزاق وجود دارد. در این لحظه یکی از حضار که تا الان بحث را با دقت پیگیری کرده دستش را بالا می برد و می پرسد یعنی مایعات ترشح شده از بدن فراورده خونی به حساب می آید؟ برای همین است که وقتی ج.ق -همان ج.ل.ق - می زنیم بی حال می شویم ؟ یک جورهایی انگار خون داده ایم؟ به حضرت ابولفضل چنین سوالی را می پرسد. به جده ی سید مرضیه خانوم امیرکلایی قسم که چنین سوالی را می پرسد. در جواب باز هم باید بگویم که آقا جان، بحث علمی چرا می کنی؟ از پشت بدون کاندوم نکن.همین. اطلاعات بیشتری هم خواستی برو سرچ کن.راستی این که روی پشت تاکید کردم باعث نشود که از جلو خیالتان راحت شود ها. دیگر بنا بر این گذاشتم که آن را خودتان بلدید. یکی از بچه هایی که ته کلاس نشسته و از اول کلاس با گوشی موبایلش معلوم نیست دارد چه غلطی می کند می پرسد حتی اگر آبمان را تو نریزیم باز هم امکان انتقال است؟ در این لحظه روی زمین می نشینم و های های گریه می کنم. بعد از کمی به خودم مسلط می شوم. می خواهم بحث را نیمه کاره رها کنم اما از آنجا که دلم برای نوجوانان این مملکت که قرار است آینده سازان باشند که این با وضعیت بعید می دانم می سوزد می گویم ببینید عزیزان، ربطی ندارد، اصلا ربطی ندارد.آقا جان شما از من بپذیرید دیگر. قیمتی ندارد که. بهترین جنسش را بخری، فول آپشنش را بخری که هم خار داشته باشد و هم تاخیری باشد و هم میوه ای باشد و هم تنگ کننده باشد و هم گشاد کننده باشد و هم گرم کننده و هم سرد کننده و هم افزایش دهنده ی هزار و یک میل باشد دونه ای کمتر از هزار تومن برایت می افتد. خجالت هم ندارد. اگر هم خجالت می کشی وقتی رفتی توی داروخانه و دیدی یک خانوم خشگل ترگل ورگل روپوش سفید به تن آمد به کارت رسیدگی کند، یک نگاه به روپوشش کن، به احتمال 99 درصد روی روپوشش مارک گود لایفی، کدکسی ، کوفتی زهرماری می بینی که خجالتت بریزد. بعد هم اینکه توی خیابان جلوی چشم خارمادر مردم فحش چارواداری می دهی باید خجالت بکشی، حتی اگر خیلی ماخوذ به حیا هستی و خجالت هم می کشی با خجالت برو و بخر. خجالت است، ایدز که نیست.


خب در این لحظه می رسیم سراغ ده درصد بالای جامعه که فکر می کنند در مورد این بیماری همه ی این ها را می دانستند و با لبخند و گاها با پوزخند نوشته ی بالا را مطالعه می کرده اند. می خواهم کمی هم در مورد ص.ک.س اورال و یا همان دهانی و احتمال انتقال ویروس از این راه برایتان صحبت کنم؟ همین قدر بگویم که چون خیلی از خود راضی و افاده ای هستید بدانید که احتمال انتقال از این راه نیز وجود دارد. دیگر چقدر است احتمالش و این ها را بروید چشمتان کور خودتان سرچ کنید. فقط بدانید که اگر احتمالش خیلی کم بود اصلا نمی گفتم. الهی! پنیک شدید؟ اشکال ندارد. به هر حال به شما هم توصیه می کنم که حتی در اورال هم از کاندوم استفاده کنید. شاید در حالی که این را می خوانید یک ابرو بالا بیاندازید که در اورال کاندوم؟؟؟ به هر حال این همه طعم های توت فرنگی و موز و انار و گیلاس و آلبالو و طالبی در نیاورده اند که توییت ها و استتوس ها و شوخی های بی مزه روزمره از آن استفاده کنید، کمی موارد استفاده ی پرکتیکال تر دارند. البته کسانی که مطالب پاراگراف اول برایشان تازگی داشت نیازی به رعایت پاراگراف آخر ندارند. همان پاراگراف اول را رعایت کنند به خدا که ازشان راضی هستیم.


اگر کسی با خواندن این مطلب سوالی برایش پیش آمد و این که در مورد آزمایش دادن سوالی داشت در بخش نظرات مطرح کند، همان جا جواب خواهیم داد. اگر رویش نشد بپرسد هم پیغام بگذارد. 

نظرات 18 + ارسال نظر
زهی.. جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

خوب بود..اما هر کاری رو به موقعه اش انجام بدیم شاید این مشکل کمتر شه!!!

زهی جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

راستی چه عجب بالاخره اومدی!!!!!!

[ بدون نام ] شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ

اونوقت جریان واسه اورال س.ک.س برای خانمها چی میشه؟؟؟

مهراز شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ

سوالتون رو دقیق مسج کنید کامل توضیح بدم :دی

[ بدون نام ] یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

حاج آقا ینی اگر مردی بخواهد برای زنی اورال سکس را انجام دهد حکم چگونه است؟

مهراز یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ

اگه مرد بخواد انجام بده هم به هر حال احتمال انتقال هست! کلا صحبت از احتمال و ریسک انتقال هست که در این حالت هم وجود داره. اصلا هم نیازی نیست که دهن مرد مثلا زخم باشه یا اینکه دهن زن توی اورال سکس زخم باشه... همون تماس مایع های جنسی می تونه این ریسک رو داشته باشه

[ بدون نام ] یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

پس اگه انجام نشه بهتره؟؟!!

دختر شاسی بلند شوهردار سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

حالم از این مدل سکس های وحشیانه به هم میخوره. چه لذتی داره عذاب دادن یه نفر؟

احسان جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ

آقا جون از را بوس هم میشه انتقال داد..؟؟ :mrgreen:

lمهراز یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ

فرنچ کیس و نوع بوسه هایی که تبادل آب دهن توش زیاد باشه هم ریسک انتقال داره !!!!

آرمان یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ

به نظر من :
۱ : مردو زن هر کدوم جدا برن تو یه کیسه زباله درشم محکم ببندن و اینگونه تا صبح با خیال راحت و بدون استرس از احتمال گرفتن ایدز و هپاتیت و سوزاک و ...... در کنار هم بخوابند
۲ : و باز ما نتیجه میگیریم که خود ارضایی خیلی بهتره چون نه منت کسی رو واسه ........ میکشی نه نیاز به خونه خالیو مکان داره تازشم با اندکی تخیل میتونید با هر داف یا هر نره خری ....... داشته باشید
۳ : و باز هم نتیجه میگیریم که گویا مهراز به فاک رفته ( ایدزی )

مهراز یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ

به هر حال آرمان جون وظیفه من ایجاب می کرد این توضیحات رو بهتون بدم :دی و اینکه نخیر... بنده خیلی هم سالم هستم...من اینجا صحیح سالم در خدمت شما... مث اینکه این طوری بوده قسمت خدا :دی

سمیه پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی داری ازهمه بهترش اینه که خودت مینویسی واز جایی کپی پیست نمیکنی.
ومن طنز قلمت رو دوس داشتم مطمینم اگه روی این زمینه تلاش کنی یه روز نویسنده متبهری میشی.
ودلیلش اینه که نصف بیشتر وبتو خوندم که برا من بی سابقه بود.
موفق باشی
بدرود

هانی چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ب.ظ

خیلی طنز جالبی داره کلامت و تا خدودی ممنون از اطلاعاتت اما نوشتنت جالب تره !
موفق باشی

اسی چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:01 ب.ظ

مهراز راضیم از نوشتنت:دی

هشتِ دوازده جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ http://hashte12.wordpress.com

باید اعتراف کنم از این نوع نوشته‌ات بسیار خوشم اومد . از این نوع تقلید کردم... نمونه‌اش هم نوشتم! اما گه‌خوری مفت بود...
مطلب "کلاس درس: آداب اجتماعی!" دقیقاً از روی نوشته‌ی شما الهام گرفته

هوتن/هاشم/.. شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ق.ظ

در سکس مقعدی به فرض اگر مفعول!! ایدز داشته باشه احتمال داره فاعل!!! هم ایدز بگیره؟

عمو شهرام شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ

خدا پدرتو بیامرزه، این همه سال میگفتم یکی از کاربردهای کاندوم واسه اوراله! همه میخندیدن :-(
گرچه خودم اگه روزی کاندوم بخرم و بخوام استفاده کنم، برای کاربردهای دیگه س، نه اورال!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد