سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

سنگ بزرگی که نشانه‌ی نزدن بود ولی آن را زدند!

انسانی هستم که به شدت گناه دارد... صدای گریه ی حضار

رسالکی اندر باب سگ در سرزمین گربه ای

امشب عروسی دختر عمویم است. این جور مواقع است که آدم می تواند به هر چیز نگاه تازه ای داشته باشد. به زندگی ، به ازدواج به مسیری که در زندگی انتخاب می کنیم اما این نگاه تازه من برای این شب این گوشت ها و چربی هایی است که سر و سینه و باسن (  اگر در مورد خودم نبود با خواندن این چند کلمه آخر می گفتم چه صکصی!!!! تبصره : شما همچنان می توانید از این "فریز" استفاده کنید ) چنان چسبیده اند که مومن گناهکار به ستون توبه و نمی دانم که جدا از جان من چه می خواند که ول نمی کنند بروند دختر ترگل ورگلی پیدا کنند و بروند روی سر و سینه و باسن ( اوف او یا شیت صکصی –آخیش دلم خنک شد- بگذریم) . این که آخرین شلواری که مانده را با سلام و صلوات بپوشی و ببینی که همچنان دکمه اش بسته می شود و بهت می آید شاید بهترین و مساعد ترین  خبر این هفته باشد .

همه این ها را گفتم تا برسم به اصل مطلب و این که من تصمیم گرفته ام از شنبه مثل سگ ورزش کنم .نکته من در این مثل سگ ورزش کردن است. بگذارید همین جا نگاهی به این واژه "سگ" بیاندازیم... به خاطر ایرانی بودن بنده است یا به خاطر شخصیت من تمام کار هایم- مانند اکثر هموطنان عزیز- در  واژه ی سگ  خلاصه می شود... مثل سگ درس می خوانیم ، مثل سگ کار می کنیم ، مثل سگ می خوریم ،مثل سگ دروغ می گوییم، مثل سگ می ترسیم ، مثل سگ ورزش می کنیم ،عرق سگی می خوریم ،سگ خور می کنیم، مثل سگ کتک می خوریم، خلقمان سگی می شود و مثل سگ پاچه می گیریم  و بسیاری از "سگ مثال" های دیگر ..شاید برای همین است که فحش های رایجی که همچین کاربرد کاف و سین و امثالهم ندارند مجموعه ای می شوند شامل کره  توله سگ ، تخم سگ ، پدر سگ ، سگ پدر و سگ در این مملکت نقش به سزایی در ناسزا گفتن و سایر اعمال ما ایفا می کنند شاید همه این ها از زمانی باشد که کشورمان دایاناسور مانندمان شکل گربه شده. در مورد سگ یک شعر زیبایی هم شنیده بودم با این مضمون که : دنیا پر از سگ است جهان سر به سر سگی است؛ غیر از وفا تمام صفات بشر سگی است ؛ لبخند و نان به سفره امشب نمیرسد؛ پایان ماه آمد و خلق پدر سگی است؛ از بوی دود و آهن و گل مست میشود؛ در سرزمین من عرق کارگر سگی است؛

پی نوشت : سگ دو می زنیم ، سگ مست می شویم ، سگ لرز می زنیم، مثل سگ پشیمان می شویم(این حالت البته واسه من بعد خوردن معمولا اتفاق می افته) 

نظرات 2 + ارسال نظر
سامان شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ

خیلی کوتاه بود

حمید چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ق.ظ

یعنی الان میخواستی بگی هممون سگیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد